Læring med IT - Igangværende


Social Inclusion of People with Autism Spectrum Syndrome through Virtual Reality

Formål
Projektet ’Social Inclusion of People with Autism Spectrum Syndrome through Virtual Reality’ (VRAA) har til formål at fremme den sociale inklusion af personer inden for autismespektret igennem brugen af VR-værktøjer. VR-værktøjerne udvikles af unge, der selv har autisme.

Læs mere: Social Inclusion of People with Autism Spectrum Syndrome through Virtual Reality


V-PAL

Formål
V-PAL (Video-Based Peer Practice Among Language Teachers) vil gøre det muligt for sprogundervisere at bruge videooptagelser i deres kompetenceudvikling og kvalitetsforbedring af deres undervisning. Målgruppen er lærere, som underviser voksne i andet- eller fremmedsprog.

Læs mere: V-PAL


VALITS 2.0

Formål
VALITS 2.0 (Validating Informal and Transversal Skills for Disadvantaged and Low Skilled Persons) søger at udvikle redskaber, som kan hjælpe lavt uddannede og udsatte personer med at få anerkendt tværgående færdigheder og uformelle kompetencer.

Læs mere: VALITS 2.0


QuaMMELOT

Formål

Formålet med QuaMMELOT (Qualification for Minor Migrants Education and Learning Open access - Online Teacher-training) er at indsamle viden og udvikle undervisningsværktøjer til inklusion af nyankomne tosprogede elever i almene klasser.

Læs mere: QuaMMELOT


IRENE

 

Formål
IRENE (Increase the empoweRment of adults and migrants with spEcific learNing disordErs) har til formål at strukturere og afprøve en metode, der gennem selvstudier skal lette læring af et fremmed- eller andetsprog hos voksne med indlæringsvanskeligheder, herunder indvandrere.

Læs mere: IRENE


Hunt for Europe

Formål
EUROSIM (Hunt for Europe: Using Language Simulator in Culture & Language Integrated Learning) har til formål at støtte op om og styrke læringen af forskellige europæiske sprog og kulturer, og promovere europæiske sprog og kulturel forskelligartethed.

Læs mere: Hunt for Europe


Work-VR - Piloting Virtual Reality for Language Learning in the Context of Employability

 

Formål
Projektet vil afprøve Virtual Reality-teknologien som metode til at øge flygtninge og indvandreres sproglæring og digitale kompetencer.

Læs mere: Work-VR - Piloting Virtual Reality for Language Learning in the Context of Employability


Digitalt - det er for børn

Formål
'Digitalt - det er for børn' er et projekt om brug af digitale medier i daginstitutioner, bl.a med fokus på kompetenceudvikling hos pædagoger, afprøvninger af ideer til forløb, udvikling af skabeloner til forløb, erfaringsopsamling og vidensdeling samt netværksopbygning.

Læs mere: Digitalt - det er for børn

Kontakt

  • Banegårdspladsen 6, 1. sal, 7100 Vejle
  • +45 7681 3880
  • 579 80 06 36 13 35
  • 29 18 99 00

Vælg sprog

Søg i VIFIN

Tillad cookies

EU e-Privacy Directive

Denne side bruger cookies til bl.a. at godkende brugere der skal logge ind og navigation. Klik 'Ja tak' for at acceptere, ellers klik 'Nej tak'.

Mere om EUs Persondataforordning

Du har afvist at gemme cookies. Du kan lave denne beslutning om.

Du har tilladt at vores hjemmeside gemmer cookies. Denne beslutning kan du lave om.

VIFINs Persondatapolitik

Læs VIFINs politik for datahåndtering her.